duminică, 14 februarie 2010

Ispita judecarii aproapelui

Sambata dimineata trebuia sa ma duc la o slujba de parastas.Sun de vineri seara pe preot si imi spune ca dimineata la opt-opt si zece minute sa fiu prezent la biserica.Ajung pe la opt fara cinci,preotul cu care vorbisem nu ajunsese, era doar colegul sau.Imi gasesc loc, aprind lumanari,dau o lista cu cei adormiti, mai vorbesc cu ceva cunostinte, abia aproape pe la opt si jumatate apare si celalalt preot;intre timp aflasem ca slujba incepe la opt si jumatate. Cand apare il salut destul de cordial (ma cunoaste) dar in sinea mea incearca sa-si faca loc un gand " bine parinte, pe mine ma pui sa vin la opt si dumneata ajungi la opt si jumatate ?" Apoi,ma gandesc :"De ce sa-l judec, stiu eu ce treaba a avut ? Si-apoi daca am venit mai devreme m-am putut pregati mai bine pentru rugaciune !" M-am rugat la Dumnezeu sa-mi dea intelepciunea cea nestricacioasa si cred ca mi-a dat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu