miercuri, 25 septembrie 2013

Maidanezii(2)

Incepeam prima postare pe aceasta tema cu "din nefericire a trebuit sa moare un om".Era vorba de o femeie din sectorul 5.Acum a trecut ceva vreme de la o alta tragedie,moartea lui Ionut.Am cateva poze cu mine de cand eram mic si parca seman in acele poze cu Ionut.Pana la urma, in ceasul al 13-lea,adica dupa producerea tragediei, s-a luat  masura pe care si eu o consider cea mai potrivita :eutanasierea maidanezilor neadoptati dupa o perioada de timp.Cred ca si masura castrarii lor ar fi fost buna,ea chiar a dat roade la Sibiu,dar nu a fost aplicata consecvent in Bucuresti.O problema care mi se pare ca nu a fost rezolvata este insa timpul de punere in practica.Auzeam ca hingherii vor sa prinda 120 de caini pe zi, ca sa incheie cu cei 64000, cati au ajuns maidanezii acum, in 18 luni.120x30x18= 64800,aproximativ 64000.Apare insa o eroare:acesti maidanezi se inmultesc,nu raman la acelasi numar,asa ca masura se poate dovedi ineficienta, plus ca in tot acest timp pot aparea alte victime.Solutia o vad cea pe care am mai spus-o,oferirea unei recompense pentru fiecare caine maidanez predat autoritatilor ( 10 euro am propus eu).Caci de fapt asta mi se pare marea problema, ca autoritatile nu vor cu adevarat sa rezolve aceasta situatie.Un alt aspect pe care vreau sa il comentez si care m-a indignat este prezentarea denaturata in media franceza a problemei maidanezilor de la noi.Doamna Brigitte Bardot ar trebui sa stie ca in Franta se aplica aceeasi metoda a eutanasierii cainilor nerevendicati,asa ca sa ia atitudine, daca vrea, in primul rand fata de situatia de acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu