vineri, 24 februarie 2012

Povestiri din tren (4)

Un om inalt,in vârstã,putin uscativ si destul de vanjos.Omul are povestea sa:vine periodic sa vanda branza la Bucuresti.Branza adevarata,gustoasa.Are clientii lui si nu se mai intoarce cu branza inapoi (am vrut sa cumpar si eu dar nu mai avea).L-am rugat sa-mi spuna si mie reteta.Mi-a spus povestea branzei sale,serios si domol,aspru si blajin.Poveste poate veche de mii de ani.Din pacate,pentru amatorii de delicatese gastronomice nu retin multe amanunte,doar ca se face cu cheag din colastra.Am retinut mai mult cum o spunea.Si,aproape experimentand expresia "a ti se face gura apa" ,amintiri cu branza,paine calda si ceai de tei (din flori uscate, nu la pliculet)  cu miere si lamaie din casa bunicilor imi veneau in minte.Omul a coborat inaintea mea La plecare o strasnica strangere de mna si un usor iz de branza.Adevarata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu