sâmbătă, 6 martie 2010

La moastele sfintei Ecaterina

Era in 2006,la biserica Sfintii Petru si Pavel din Regie.Cateva zile, in fiecare an,moastele sfintei sunt aduse in aceasta biserica, in jurul datei de praznuire (25 noiembrie).Am fost si le-am vazut si am vrut sa raman cu o amintire.Am cerut aprobarea de filmare si s-a potrivit ca tocmai atunci incepea sa sune ora exacta la orologiul din biserica.Ce interesant orologiul din biserica! Chiar daca la prima vedere pare ca poate tulbura linistea,el,prin sunetele sale de o anumita tonalitate,parca amplifica atmosfera de evlavie si pace.Intre timp, la o alta biserica din Bucuresti, Sfanta Ecaterina de la Facultatea de Teologie, au fost aduse particele din moastele sfintei si sunt expuse spre inchinare zilnic.In imagini se vede si la un moment dat o copie dupa inelul primit de sfanta Ecaterina.Am intrebat unde este originalul.La mana ei !Mai multe despre inelul de la mana sfintei Ecaterina aflati citind viata sfintei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu